Pristatymo ir grąžinimo taisyklės
PRISTATYMAS Į VAISTINĘ ARBA Į VAISTINĖS PAŠTOMATĄ |
PRISTATYMO KAINA - Į GINTARINES vaistines – NEMOKAMAS;- Į NORFOS vaistines – NEMOKAMAS; - Į GINTARINĖS vaistinės paštomatą – NEMOKAMAS; |
|
PRISTATOMOS PREKĖS - Į vaistines pristatomos visos prekės esančios internetinės vaistinės asortimente. Į GINTARINĖS vaistinės paštomatus nepristatomi nereceptiniai ir receptiniai vaistai, prekės perkamos su kompensuojamųjų vaistų pasu ir kai kurios negabaritinės medicininės paskirties prekės; |
APMOKĖJIMAS - Grynaisiais atsiimant vaistinėje; |
PRISTATYMAS NURODYTU ADRESU ARBA Į PAŠTOMATĄ |
PRISTATYMO KAINA - 1,99 € - perkant už mažiau nei 29 € ir pasirinkus pristatymą į LP-Express, Omniva, DPD arba Venipak paštomatą; - NEMOKAMAS - perkant už 29 € ir daugiau; |
PRISTATYMO LAIKAS - Prie kiekvienos prekės yra nurodomas preliminarus jos pristatymo laikas; |
PRISTATOMOS PREKĖS - Į paštomatus nepristatomi nereceptiniai ir receptiniai vaistai, prekės perkamos su kompensuojamųjų vaistų pasu ir kai kurios negabaritinės medicininės paskirties prekės; |
APMOKĖJIMAS - Išankstiniu bankiniu pavedimu per klix sistemą. |
GRĄŽINIMAS
PREKIŲ, ĮSIGYTŲ INTERNETU, GRĄŽINIMAS |
PREKĖS, KURIAS GALIMA GRĄŽINTI: - nekokybiškos prekės*; |
PREKĖS, KURIŲ NEGALIMA GRĄŽINTI: - receptiniai ir nereceptiniai vaistai, kompensuojami, ekstemporalūs, kartiniai, termolabilūs ir kiti vaistai;- tekstilinės kaukės su pažeista pakuote ar be individualios pakuotės, liemenėlės, korsetai ar panašūs gaminiai, netinkantys grąžinti dėl higienos ar dėl sveikatos apsaugos; - supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo; - prekių mėginiai, dovanos, dovanų rinkiniai; - prekės reikalaujančios spec. laikymo sąlygų (pvz.: prekė turi būti laikoma šaldytuve); - kurios neatitinka Internetinės vaistinės taisyklių 11.4 p. išdėstytų sąlygų; - kitos prekės, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisė aktais. |
GRĄŽINIMO LAIKOTARPIS: - pirkėjas turi aiškiai informuoti Pardavėją paštu arba el. paštu per 14 dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos ir ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Pardavėjo informavimo apie sutarties atsisakymą dienos, perduoti Pardavėjui prekes Internetinės vaistinės taisyklių 11.6 punkte nustatyta tvarka. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės gavimo. |
PINIGŲ GRĄŽINIMAS INTERNETINĖS VAISTINĖS PIRKĖJAMS: - jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė išankstiniu bankiniu pavedimu arba per Pirkėjo naudojamą elektroninės bankininkystės sistemą, pinigai grąžinami pervedant sumokėtą sumą į Pirkėjo (mokėtojo už prekes) sąskaitą, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo dienos; |
KITA SU GRĄŽINIMU SUSIJUSI INFORMACIJA - grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes Pirkėjas privalo pateikti pirkimo įrodymą (sąskaitą);
|
PREKIŲ, ĮSIGYTŲ FIZINĖJE VAISTINĖJE, GRĄŽINIMAS |
PREKĖS, KURIAS GALIMA GRĄŽINTI: - nekokybiškos prekės*;- kosmetika; - higienos prekės; - ortopedijos prekės; - elektronikos prekės; - medicininės paskirties prekės, produktai ir įranga; - kūdikių, vaikų, mamų prekės; - Gintarinė vaistinės valdomų prekės ženklų (PPŽ) prekės: Ambio, Žiedė, Amediplus ir kt. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis. Kokybiškos prekės gali būti grąžintos, jei norima grąžinti prekė neįtraukta į negrąžintinų prekių sąrašą. *Jei prekė yra nekokybiška, tačiau turi garantinio aptarnavimo paslaugą, prekės garantinį aptarnavimą teikia ne vaistinė, o atsakinga įmonė, nurodyta garantinio aptarnavimo blanke. Prekės, turinčios garantinio aptarnavimo paslaugą yra negrąžinamos be garantinį aptarnavimą teikiančios įmonės sprendimo. |
PREKĖS, KURIŲ NEGALIMA GRĄŽINTI: - receptiniai ir nereceptiniai vaistai, kompensuojami, ekstemporalūs, kartiniai, termolabilūs ir kiti vaistai;- kokybiškos maisto prekės ir maisto papildai; - tekstilinės kaukės su pažeista pakuote ar be individualios pakuotės, liemenėlės, korsetai ar panašūs gaminiai, netinkantys grąžinti dėl higienos ar dėl sveikatos apsaugos; - supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo; - prekių mėginiai, dovanos, dovanų rinkiniai; - prekės reikalaujančios spec. laikymo sąlygų (pvz.: prekė turi būti laikoma šaldytuve); - kitos prekės, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisė aktais. |
GRĄŽINIMO LAIKOTARPIS: - Pirkėjas per 14 dienų nuo įsigyjimo prekes perduoda (grąžina) toje pačioje Pardavėjo vaistinėje, kurioje Pirkėjas atsiėmė prekes. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo. |
PINIGŲ GRĄŽINIMAS FIZINĖS VAISTINĖS PIRKĖJAMS: - jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele atsiimdamas prekes vaistinėje, Pirkėjo už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo vaistinėje metu. |
KITA SU GRĄŽINIMU SUSIJUSI INFORMACIJA: - grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes Pirkėjas privalo pateikti pirkimo įrodymą (čekį);- grąžinamas ar keičiamas kokybiškas prekes Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui tos pačios komplektacijos, įskaitant instrukcijas, garantinius talonus ir/ar kitus prekės priklausinius (jei tokie priklauso); - grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės negali būti naudotos, privalo būti nesugadintos ir nepraradusio prekinės išvaizdos (nenuplėštos apsauginės plėvelės, nenuimtos ir/ar nepažeistos etiketės), originalioje ir nepažeistoje pakuotėje; - kai prekė grąžinama Pardavėjui, už jos supakavimą ir sukomplektavimą yra atsakingas Pirkėjas. Jeigu prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, netvarkinga, nėra tinkamai supakuota ar yra panaudota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės ir negrąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtų pinigų. |