Pristatymo ir grąžinimo taisyklės

 


PRISTATYMAS Į VAISTINĘ ARBA Į VAISTINĖS PAŠTOMATĄ

PRISTATYMO KAINA

- Į GINTARINES vaistines – NEMOKAMAS;
- Į NORFOS vaistines – NEMOKAMAS;
- Į GINTARINĖS vaistinės paštomatą – NEMOKAMAS;


PRISTATYMO LAIKAS

- Prie kiekvienos prekės yra nurodomas preliminarus jos pristatymo laikas;
Didžiosios dalies prekių pristatymas trunka iki 2 d.d.;
- Viso užsakymo pristatymo laikas gali priklausyti nuo tame užsakyme esančių prekių maksimalaus pristatymo laiko;

PRISTATOMOS PREKĖS

- Į vaistines pristatomos visos prekės esančios internetinės vaistinės asortimente. Į GINTARINĖS vaistinės paštomatus nepristatomi nereceptiniai ir receptiniai vaistai, prekės perkamos su kompensuojamųjų vaistų pasu ir kai kurios negabaritinės medicininės paskirties prekės;
- Šaltuoju metų sezonu rekomenduojame atsižvelgti į vyraujančias orų sąlygas ir užsakant skystos konsistencijos maisto papildus bei kitas galinčias užsalti prekes rinktis pristatymo būdą į vaistinę arba į namus per kurjerį.

APMOKĖJIMAS

- Grynaisiais atsiimant vaistinėje;
- Banko kortele atsiimant vaistinėje;
- Išankstiniu bankiniu pavedimu per klix sistemą. Užsakant į GINTARINĖS vaistinės paštomatą galimas tik išankstinis apmokėjimo būdas;
GINTARINĖS vaistinės dovanų kuponu (atsiskaityti galima tik fizinėse GINTARINĖSE vaistinėse).

 

PRISTATYMAS NURODYTU ADRESU ARBA Į PAŠTOMATĄ

PRISTATYMO KAINA

- 3,48 € - perkant už mažiau nei 29 € ir pasirinkus pristatymą nurodytu adresu. Prekės nurodytu adresu pristatomos darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00;
- 1,99 € - perkant už mažiau nei 29 € ir pasirinkus pristatymą į LP-Express, Omniva, DPD arba Venipak paštomatą;
- NEMOKAMAS - perkant už 29 € ir daugiau;

PRISTATYMO LAIKAS

- Prie kiekvienos prekės yra nurodomas preliminarus jos pristatymo laikas;
Didžiosios dalies prekių pristatymas trunka iki 2 d.d.;
- Viso užsakymo pristatymo laikas gali priklausyti nuo tame užsakyme esančių prekių maksimalaus pristatymo laiko;

PRISTATOMOS PREKĖS

- Į paštomatus nepristatomi nereceptiniai ir receptiniai vaistai, prekės perkamos su kompensuojamųjų vaistų pasu ir kai kurios negabaritinės medicininės paskirties prekės;
- Į namus nurodytu adresu pristatomi receptiniai vaistai, jeigu jie yra užsakyti su elektroniniu receptu per e. sveikatos sistemą;
- Šaltuoju metų sezonu rekomenduojame atsižvelgti į vyraujančias orų sąlygas ir užsakant skystos konsistencijos maisto papildus bei kitas galinčias užsalti prekes rinktis pristatymo būdą į vaistinę arba į namus per kurjerį. 

APMOKĖJIMAS

- Išankstiniu bankiniu pavedimu per klix sistemą.

 

Pasirinkus prekių pristatymą į namus, būtina nurodyti lietuvišką telefono numerį. Kitu atveju kurjeris negalės susisiekti su klientu.

 

GRĄŽINIMAS

PREKIŲ, ĮSIGYTŲ INTERNETU, GRĄŽINIMAS

PREKĖS, KURIAS GALIMA GRĄŽINTI:

- nekokybiškos prekės*;
- maisto papildai;
- elektronikos prekės;
- kosmetika;
- higienos prekės;
- ortopedijos prekės;
- elektronikos prekės;
- medicininės paskirties prekės, produktai ir įranga;
- kūdikių, vaikų, mamų prekės;
- Gintarinė vaistinės valdomų prekės ženklų (PPŽ) prekės: Ambio, Žiedė, Amediplus ir kt;
- jei klientas gavo ne savo užsakytas prekes.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis. 
Kokybiškos prekės gali būti grąžintos, jei norima grąžinti prekė neįtraukta į negrąžintinų prekių sąrašą.

*Jei prekė yra nekokybiška, tačiau turi garantinio aptarnavimo paslaugą, prekės garantinį aptarnavimą teikia ne vaistinė, o atsakinga įmonė, nurodyta garantinio aptarnavimo blanke. Prekės, turinčios garantinio aptarnavimo paslaugą yra negrąžinamos be garantinį aptarnavimą teikiančios įmonės sprendimo.

PREKĖS, KURIŲ NEGALIMA GRĄŽINTI:

- receptiniai ir nereceptiniai vaistai, kompensuojami, ekstemporalūs, kartiniai, termolabilūs ir kiti vaistai;
- tekstilinės kaukės su pažeista pakuote ar be individualios pakuotės, liemenėlės, korsetai ar panašūs gaminiai, netinkantys grąžinti dėl higienos ar dėl sveikatos apsaugos;
- supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo;
- prekių mėginiai, dovanos, dovanų rinkiniai;
- prekės reikalaujančios spec. laikymo sąlygų (pvz.: prekė turi būti laikoma šaldytuve);
- kurios neatitinka Internetinės vaistinės taisyklių 11.4 p. išdėstytų sąlygų;
- kitos prekės, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisė aktais.

GRĄŽINIMO LAIKOTARPIS:

- pirkėjas turi aiškiai informuoti Pardavėją paštu arba el. paštu per 14 dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos ir ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Pardavėjo informavimo apie sutarties atsisakymą dienos, perduoti Pardavėjui prekes Internetinės vaistinės taisyklių 11.6 punkte nustatyta tvarka. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės gavimo.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS INTERNETINĖS VAISTINĖS PIRKĖJAMS:

- jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė išankstiniu bankiniu pavedimu arba per Pirkėjo naudojamą elektroninės bankininkystės sistemą, pinigai grąžinami pervedant sumokėtą sumą į Pirkėjo (mokėtojo už prekes) sąskaitą, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo dienos;
- jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele atsiimdamas prekes vaistinėje, Pirkėjo už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo vaistinėje metu.

KITA SU GRĄŽINIMU SUSIJUSI INFORMACIJA

- grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes Pirkėjas privalo pateikti pirkimo įrodymą (sąskaitą);
- grąžinamas ar keičiamas kokybiškas prekes Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui tos pačios komplektacijos, įskaitant instrukcijas, garantinius talonus ir/ar kitus prekės priklausinius (jei tokie priklauso);
- grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės negali būti naudotos, privalo būti nesugadintos ir nepraradusio prekinės išvaizdos (nenuplėštos apsauginės plėvelės, nenuimtos ir/ar nepažeistos etiketės), originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
- kai prekė grąžinama Pardavėjui, už jos supakavimą ir sukomplektavimą yra atsakingas Pirkėjas.
- pirkėjas prekes perduoda (grąžina) toje pačioje Pardavėjo vaistinėje, kurioje Pirkėjas atsiėmė prekes. Jei prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu – bet kurioje Pardavėjo vaistinėje;
- jei Pirkėjas pageidauja grąžinti prekes Pardavėjui paštu ar pasinaudojat siuntų kompanijos paslaugomis, tokiu atveju prekių grąžinimo sąlygomis derinamos individualiai el. paštu evaistine@gintarine.lt arba tel. Nr. +370 800 10008 darbo dienomis nuo 7.30 iki 22.00 val., savaitgaliai nuo 9.30 iki 22.00 val.


Jeigu prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, netvarkinga, nėra tinkamai supakuota ar yra panaudota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės ir negrąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtų pinigų.

 

PREKIŲ, ĮSIGYTŲ FIZINĖJE VAISTINĖJE, GRĄŽINIMAS

PREKĖS, KURIAS GALIMA GRĄŽINTI:

- nekokybiškos prekės*;
- kosmetika;
- higienos prekės;
- ortopedijos prekės;
- elektronikos prekės;
- medicininės paskirties prekės, produktai ir įranga;
- kūdikių, vaikų, mamų prekės;
- Gintarinė vaistinės valdomų prekės ženklų (PPŽ) prekės: Ambio, Žiedė, Amediplus ir kt.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis.
Kokybiškos prekės gali būti grąžintos, jei norima grąžinti prekė neįtraukta į negrąžintinų prekių sąrašą.

*Jei prekė yra nekokybiška, tačiau turi garantinio aptarnavimo paslaugą, prekės garantinį aptarnavimą teikia ne vaistinė, o atsakinga įmonė, nurodyta garantinio aptarnavimo blanke. Prekės, turinčios garantinio aptarnavimo paslaugą yra negrąžinamos be garantinį aptarnavimą teikiančios įmonės sprendimo.

PREKĖS, KURIŲ NEGALIMA GRĄŽINTI:

- receptiniai ir nereceptiniai vaistai, kompensuojami, ekstemporalūs, kartiniai, termolabilūs ir kiti vaistai;
- kokybiškos maisto prekės ir maisto papildai;
- tekstilinės kaukės su pažeista pakuote ar be individualios pakuotės, liemenėlės, korsetai ar panašūs gaminiai, netinkantys grąžinti dėl higienos ar dėl sveikatos apsaugos;
- supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo;
- prekių mėginiai, dovanos, dovanų rinkiniai;
- prekės reikalaujančios spec. laikymo sąlygų (pvz.: prekė turi būti laikoma šaldytuve);
- kitos prekės, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisė aktais.

GRĄŽINIMO LAIKOTARPIS:

- Pirkėjas per 14 dienų nuo įsigyjimo prekes perduoda (grąžina) toje pačioje Pardavėjo vaistinėje, kurioje Pirkėjas atsiėmė prekes. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS FIZINĖS VAISTINĖS PIRKĖJAMS:

- jeigu už prekes Pirkėjas atsiskaitė grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele atsiimdamas prekes vaistinėje, Pirkėjo už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo vaistinėje metu.

KITA SU GRĄŽINIMU SUSIJUSI INFORMACIJA:

- grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes Pirkėjas privalo pateikti pirkimo įrodymą (čekį);
- grąžinamas ar keičiamas kokybiškas prekes Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui tos pačios komplektacijos, įskaitant instrukcijas, garantinius talonus ir/ar kitus prekės priklausinius (jei tokie priklauso);
- grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės negali būti naudotos, privalo būti nesugadintos ir nepraradusio prekinės išvaizdos (nenuplėštos apsauginės plėvelės, nenuimtos ir/ar nepažeistos etiketės), originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
- kai prekė grąžinama Pardavėjui, už jos supakavimą ir sukomplektavimą yra atsakingas Pirkėjas.

Jeigu prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, netvarkinga, nėra tinkamai supakuota ar yra panaudota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės ir negrąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtų pinigų.