Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose
Prieš pusmetį savo pakuotes atnaujinę privataus prekių ženklo „Ambio“ maisto papildai iš Europos dizaino apdovanojimų (angl. European Design Awards) šiemet parsivežė sidabrą, kurį jiems pelnė būtent naujasis pakuočių dizainas. Tai pirmasis sidabras pakuotės dizaino srityje Lietuvos istorijoje.
„Ambio“, apimantį virš šimtą skirtingų produktų, gamybą organizuoja bendrovė „Gintarinė vaistinė“. Maisto papildų pakuočių dizainu rūpinosi agentūra „Étiquette“. Meno vadovė – Aliona Bobin, dizainerė – Katažina Gladka.
„Tai jau antrasis mūsų laimėjimas su šiuo projektu – taip pat pelnėme auksą Baltijos šalių pakuotės dizaino konkurse „NAPA Baltic“. Be to, šį sidabrą vertiname kaip patį aukščiausią apdovanojimą, kadangi šioje pakuotės dizaino kategorijoje nebuvo skirtas auksas. Šio projekto rezultatas ir be nominacijų mums jau buvo laimėjimas“, – komentuoja A. Bobin.
Europos dizaino apdovanojimuose varžėsi 50 šalių 44-iose dizaino kategorijose. Per visą konkurso istoriją Lietuvai atiteko vos 4 laimėjimai, iš kurių du – šių metų vaisius.
„Viskas gimė iš abipusio pasitikėjimo tarp mūsų ir kliento. Tai leido mums be jokių kompromisinių sprendimų rasti bendrą kalbą ir eiti vienu keliu nuo bendradarbiavimo pradžios iki galo. Tai svarbiausias dalykas kūrybiniame procese“, – sako projekto meno vadovė.
Kalbėdama apie kūrybinius užkulisius ji pasakoja, kad tarp didžiausių iššūkių buvo didelis pakuočių kiekis, todėl dizainas tam turėjo būti pritaikytas.
„Turėjome pagalvoti apie pakuotės pritaikomumą ir lengvą jo tiražavimą, kadangi ši produktų linija vis pasipildo naujais produktais, kol kiti išimami. Įvedėme minimalų, geometrinį, įsimintiną vizualinį elementą – kapsulę, kuri vaikiškų produktų linijoje virsta iliustracija, išlaikydama savo formą ir atpažįstamumą. Dizainas lengvai adaptuojamas naujai kuriamiems produktams“, – aiškina A. Bobin.
Pasako jos, šis produktas atrodo šviežiai vaistinėse esančiose maisto papildų lentynose palyginti su kitu produktų pakuočių dizainu.
„Mums pavyko kūrybiškai interpretuoti medicininio produkto pakuotę per minimalią, išgrynintą, įsimintiną formą – pateikti šviežiai ir drąsiai. Tai ir yra mūsų projekto esminė stiprybė“, – atkreipia dėmesį „Étiquette“ meno vadovė.